CD&V St-Lambrechts-Woluwe

De CD&V-afdeling van Sint-Lambrechts-Woluwe is een van de actiefste afdelingen in het Brussels Gewest. We vormen een goede mix van jong en oud, man en vrouw.

Als CD&V Sint-Lambrechts-Woluwe willen wij het dagelijkse leven van de gezinnen, de jongeren, onze kinderen en de ouderen aangenamer maken, zowel voor de Franstaligen, de Nederlandstaligen als voor de vele nieuwe inwoners van andere nationaliteiten die zich de laatste decennia massaal in onze gemeente zijn komen vestigen.

Een bijzondere aandacht gaat naar de ondersteuning van de lokale handelaars en naar een efficiënte en correcte werking van de gemeentediensten.

Twee maal per jaar verspreiden wij ons blad “Woluwel” bij de inwoners om hen op de hoogte te houden van onze activiteiten en realisaties.

Geledingenvoorzitters:

Vrouw&Maatschappij: Lieve Lippens

Senioren: Nicole Lamaire

Georges De Smul (voorzitter)          Jan Wets (secretaris)
Dalechamplaan 4                             GSM: 0498 30 42 03
1200 Sint-Lambrechts-Woluwe        janwets@hotmail.com