CD&V Ganshoren

We willen Ganshoren een mooie toekomst geven. Daar gaat CD&V Ganshoren voluit voor. Ganshoren is een mooie gemeente waar het goed is om te wonen. Ganshoren is een groene gemeente waar het wijkleven nog volop leeft en de mensen zich veilig voelen. Dat moeten we behouden en waar mogelijk nog verbeteren.

We willen ruimte geven aan al onze bewoners, groot en klein, jong en oud. En we genieten graag van wat Brussel ons allemaal te bieden heeft aan mensen, culturen, activiteiten, verenigingen, tentoonstellingen. Onze ploeg bij CD&V kan moeilijk stilzitten. Dan kan ook moeilijk anders gezien we stammen uit het verenigingsleven. We zijn dienstbaar en we handelen verantwoordelijk.

Ganshoren besturen doen we samen, met anderen die ook verantwoordelijkheid durven te dragen, over taal- en cultuurgemeenschappen heen. En we hebben uiteraard bijzondere aandacht voor alle Nederlandstalige Ganshorenaren.

Onze mandatarissen:

Gemeenteraadslid: Marina Dehing & Frederik Van Gucht