CD&V Molenbeek

CD&V Molenbeek is een jong, dynamisch team van Nederlandstaligen die er bewust voor hebben gekozen zich in Molenbeek te vestigen. We willen een positieve en soms kritische wind laten waaien om het leven in onze gemeente te verbeteren. Onze gemeente heeft vele gezichten: van het levendige en drukke centrum in “oud” Molenbeek aan het kanaal tot de groene “nieuwe” meer residentiële wijken op de grens met Dilbeek, Sint-Agatha-Berchem en Koekelberg. Andere uitdagingen vragen dan ook andere antwoorden.

CD&V Molenbeek vindt het belangrijk dat Molenbeek een gemeente is waarin alle inwoners zich thuis voelen. Daarbij moet er bijzondere aandacht zijn voor de zwaksten, maar moet ook de middenklasse voldoende aan bod komen.

Wij willen:

• Een duurzame en mobiele gemeente, onder meer door in te zetten op #KoningFiets

• Meer wijkgerichte werking met meer activiteiten

• Meer naschoolse activiteiten en speelruimte voor jongeren

• Een nette gemeente en harde aanpak van het zwerfvuil

• Een veilige gemeente

Heb je zin voor initiatief en heb je nieuwe, verfrissende ideeën met een visie op de toekomst, blijf dan niet aan de zijlijn staan maar gebruik je stem én geef je mening.

Lees hier het verkiezingsprogramma van CD&V Sint-Jans-Molenbeek.

Onze mandatarissen:

Benjamin Dalle - Senator

Pascal Verheye

Sint-Mariastraat 34

1080 Sint-Jans-Molenbeek

pascal_verheye@hotmail.com

2/7/2017

Dit project van Jo Vandeurzen werkt volgens een vast principe: de huisarts verwijst zijn patiënten die aan de voorwaarden voldoen door naar een Bewegen Op Verwijzing-coach. Het gaat o.m. om mensen met diabetes, hart- en vaatziekten, obesitas, longaandoeningen… De coach...