CD&V Anderlecht

• Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

Anderlecht vertoont vandaag een ongelofe-lijke dynamiek, mede gestuwd door onze Nederlandstalige gemeenschap. Het gemeenschapscentrum De Rinck vernieuwt zich, Zinnema
verbouwt, de Academie voor Beeldende Kunst werkt aan een open ontmoetingsruimte. Privé-initiatieven zorgen voor betaalbare woningen voor jonge gezinnen en senioren.

Maar waar blijft de gemeentelijke dynamiek? Goede voetpaden, putloze wegen, groene ruimtes, actieve stadskernvernieuwing met vlot bereikbare winkelzones, aantrekking van nieuwe handelszaken en horeca. Maar vooral de opbouw van een harmonieus samenlevingsmodel: divers, verantwoordelijk, net, veilig en constant in dialoog met wijken en hun bewoners. Het kan!

Wanneer zullen wij weer met trots “Wij Anderlechtenaren” kunnen zeggen? Anderlecht moet anders, hier ga ik voor, jij toch ook?

meer info: www.cdenvanderlecht.be

Voorzitters CD&V Anderlecht
Nicole De Moor en Elisabeth Mertens

Van Lintstraat 20