CD&V Oudergem

Oudergem is de groene parel van Brussel, gelegen in het Zuidoosten van Brussel. Het is er aangenaam wonen, met heel veel parken en bossen. Zo palmt het Zoniënwoud een groot gedeelte van het Oudergemse grondgebied in.

Deze aangename kant leidt echter tot  hoge huur- en aankoopprijzen, wat het voor jonge mensen niet gemakkelijk maakt om er een geschikte woonst te vinden. Samen, het huidig Nederlandstalige politieke kartel van Oudergem waar ook CD&V deel van uitmaakt, heeft de laatste jaren heel wat gerealiseerd voor de Vlaamse gemeenschap in Oudergem: de erkenning van een gemeentelijke bibliotheek, de opening van een lokaal dienstencentrum Zoniënzorg (via de ondersteuning van het VGC-collegelid Brigitte Grouwels), nieuwe Chiro-lokalen op de Lutgardissite en een gloednieuw gebouw voor het lokaal gemeenschapscentrum Den Dam.

Iedereen in de gemeente kijkt op van de positieve en voortdurende inzet  van Samen in de gemeente.

Onze Mandataris:

De peter van onze afdeling is Paul Delva (www.pauldelva.be). Hij is nauw betrokken met onze afdelingswerking

Onze afdeling contacteren:

Frederic Kubben